Politika kvality
K
valitou poskytovaných služieb získavať nových zákazníkov a udržiavať si priazeň súčasných.
V
šetkým zákazníkom ponúkať služby na vysokej úrovni, a tým si budovať dobré meno v rámci celej Európy.
A
nalyzovať nezhody vzniknuté počas prepravných procesov a tým predchádzať ich prípadnému vzniku; zabezpečiť prevenciu vzniku nezhôd vzhľadom do budúcnosti.
L
en trvalým rozvíjaním zavedeného systému manažérstva kvality vytvárať podmienky pre trvalé zlepšovanie kvality poskytovaných služieb a prosperity spoločnosti.
I
ba tímová práca všetkých zamestnancov, organizovaná a riadená vedúcimi pracovníkmi, zabezpečí efektivitu poskytovaných služieb.
T
rvalé zlepšovanie kvality poskytovaných služieb zabezpečiť správnym a včasným rozhodovaním vedenia spoločnosti.
A
daptovať systém práce organizácie na nové európske podmienky.
Ing. Pavel Skalický konateľ |